//INLÄGG// Hej! - tvaplastfickortillogon

Hej!

Publicerad 2011-05-23 18:03:25 i Allmänt,

Jag är en tjej på 17 (snart 18) år som har levt hela mitt liv med en synskada. Jag har alltid sagt att det vore väldigt skönt att kunna låna ut mina ögon till andra som har full syn, det skulle ju vara det enklaste sättet att förklara på. Men eftersom det inte går så har jag bestämt mig för att skaffa en blogg där jag berättar om hur det är att leva med en synskada. Jag har inte bestämt hur jag ska lägga upp detta, för detta är en spontanidé som jag fick idag, men jag tänker att jag ska försöka förklara så gott jag kan hur det är att vara synskadad (det är även olika beroende på vad man har för synskada) men jag ska berätta utifrån mitt perspektiv och mina upplevelser. Och du får jättegärna fråga om det är något du undrar över, jag älskar när folk frågar om min synskada, även om jag inte alltid kan ge så bra svar :P

Jag kanske ska varna er nu innan också för att jag inte har någon aning om ifall jag kommer komma ihåg att blogga över huvudtaget xD så, nu vet ni varför om det skulle vara så att det inte kommer några inlägg:P

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-05-23 18:14:59

Där ser man Frida! Säg till om du behöver hjälp med designen. Sånt är jag ju sjukt PRO på ;);) Hoppas du börjar blogga! Ser fram emot att läsa! <3

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-23 18:53:40

Vad kul att du skaffat blogg! :D

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-05-23 20:26:35

Det ska bli kul att läsa :) Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela