//INLÄGG// Feriepraktik & idétorka - tvaplastfickortillogon

Feriepraktik & idétorka

Publicerad 2011-06-17 21:05:28 i Allmänt,

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag. Anledningen är att jag har fått idétorka ... det är väl inte det att det finns något att berätta, snarare tvärtom att det finns för mycket och att jag inte vet vad ni vill veta. Så ge gärna förslag på vad jag ska blogga om så gör jag det :)

Jag har i alla fall fått sommarlov nu (eller ja, har haft det i en vecka^^) känns väldigt skönt och är precis färdig med första veckan på feriepraktiken (för er som inte vet det så har jag gatuteater) och den har gått smärtfritt förbi (eller tja ... första dagen kom jag hem med blodiga händer heh...) utan några större missöden, förutom ett litet missförstånd igår som kunde ha lett till att jag gick vilse i Huskvarna, men det är tur att det finns mobiltelefoner nuförtiden, vad skulle vi göra utan dem? :)

Som sagt, KOM MED FÖRSLAG PÅ VAD JAG SKA BERÄTTA OM!

Nu vet ni i alla fall att jag lever xD

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela