//INLÄGG// Föl - tvaplastfickortillogon

Föl

Publicerad 2011-07-15 15:10:41 i Allmänt,

klockan 00.40 inatt vaknar jag av att pappas mobil ringer, jag blir klarvaken på en gång och fattar att vårt efterlängtade föl har kommit (vi hade föraningar om det redan på dagen) så jag hoppar upp ur sängen, slänger på mig joggingbyxor och strumpor och springer ut i bilen tillsammans med pappa och lillebror. Och när vi kommer upp ser jag en liten knöl som blir slickad av sin mamma :) eller egentligen såg jag den inte, jag kunde bara urskilja något som mest liknade en knöl i mörkret, men jag ska snart dra med mig mamma upp så att jag får se honom i dagsljus innan jag åker till Italien :) shit imorgon sticker jag :O eller...egentligen sticker jag på söndag, men imorgon ska jag sitta 4 h på buss upp till stockholm (och sova där en natt innan det bär av mot Italien) så smsa mig gärna för jag lär få en rätt tråkig bussresa xD

Spänningen stiger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela