//INLÄGG// Elcykel med...stödhjul(?) - tvaplastfickortillogon

Elcykel med...stödhjul(?)

Publicerad 2011-07-11 21:21:47 i Allmänt,

P.g.a. mitt andra handikapp Hemiplegi (som innebär att jag är försvagad i höger sida av kroppen) har jag alltid cyklat på cyklar med tre hjul, därför är jag van vid att folk kommenterar min cykel väldigt ofta (eller stirrar storögt) och när jag var liten och var på semester var min cykel populärast på hela kampingen (bra sätt att skaffa kompisar, se till att ha en cool annorlunda cykel.) Även denna semester (som jag precis är hemkommen från) hade jag med min trehjuliga cykel (som dessutom på senare år utrustats med en elmotor, vilket väl inte gör den mindre cool eller?) och när jag kommer uppcyklandes från stranden utbrister en liten unge "WOW, vilka stora stödhjul hon har på sin cykel!" hahaha UNDERBART!

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-07-13 18:10:41

Hahaha :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela