//INLÄGG// bloggnamn - tvaplastfickortillogon

bloggnamn

Publicerad 2011-05-23 20:51:00 i Allmänt,

På min mammas begäran ska jag förklara mitt bloggnamn. Okej, så för er som eventuellt inte kunnat utläsa det så heter min blogg "två plastfickor till ögon" så varför detta lite udda namnet? Jo det är väl helt enkelt så att det mest konkreta du kan göra för att få ett grepp om min synskada (nu när det inte går är att låna varandras ögon) är antagligen att gå en dag med en plastficka för ögonen. (Skulle vara intressant att se hur många blåmärken du har efter den dagen haha) Detta säger dock långt ifrån allt om min synskada, så ta mitt bloggnamn med en nypa salt

//Frida

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-05-24 21:21:45

Superbra blogg;), ja e fast hihi;), Du smart namn på bloggen. Jag har funderat å göra det me min klass, men ja vet inte, (plastfickor). Du vet hur roligt man kan ha å se när de andra kämpar hihi;) kraaam

Postat av: Frida

Publicerad 2011-05-24 22:27:30

Ja, jag har med funderat på det, hade varit ganska kul xD, då hade det varit jag som fick ledsaga dem genom korridorerna istället för tvärtom haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela