//INLÄGG// Så här ser jag ... ungefär - tvaplastfickortillogon

Så här ser jag ... ungefär

Publicerad 2011-06-07 18:12:03 i Allmänt,

Här nedan kommer du att få se några bilder som förhoppningsvis skall hjälpa dig ytterligare att förstå lite hur jag ser...



Vad tror du bilden föreställer?



Jo, en apa!



Så här ser du ut för mig om vi sitter någonstans där det inte är så rörigt runt omkring



Samma bild i full skärpa, ganska stor skillnad va?



Men om du har gjort något med ditt hår är det mycket svårare att se vem det är



Samma bild...fast lite lättare att se...



Såhär ser jag på långt håll...



Såhär ser du...



Här ser du hur skolkorridoren ser ut för mig på vintern med alla svarta jackor...



Skillnad?



Så ser jag i en rörig miljö...



Genom dina ögon ser det ut såhär...



Kan du se ormen?



Där var den ju!

Kommentera gärna dina tankar när du ser detta :) intressant att höra!

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2011-06-15 12:51:33

längtar tills du uppdaterar igen!!! :)

Postat av: Frida

Publicerad 2011-06-17 21:57:00

Tack så mycket :) kollade in din blogg lite snabbt, ska verkligen kolla mer senare :) jag vill bara säga att du inte behöver vara rädd att fråga om det är något du undrar över/vill ha tips på eller så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela