//INLÄGG// Dagens diss! - tvaplastfickortillogon

Dagens diss!

Publicerad 2011-06-17 22:50:48 i Allmänt,

Kom på en grej som jag bara måste ge tusen tummar ner för! Det är de där röriga tecknen som man måste skriva i på hemsidor ibland för att t.ex. få skapa ett konto eller skriva en kommentar (så att de vet att man inte är ett virus) de är VÄRDELÖSA och helt OMÖJLIGA att se! Visst, ibland finns det en knapp så att man kan lyssna och skriva de bokstäverna som man hör, men då är det en massa brus i bakgrunden så att man inte hör heller! VÄRDELÖST säger jag bara, VÄRDELÖST! Sorry för att ni fick stå ut med min vrede, men min förhoppning med detta var att ge er ännu ett konkret exempel på vad som är svårt för mig att se.

Förövrigt så har jag kommit på några saker att blogga om nu, så håll utkik de kommande dagarna så ska vi se vad jag kan få ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela