//INLÄGG// Spela docka i nästa pjäs kanske? - tvaplastfickortillogon

Spela docka i nästa pjäs kanske?

Publicerad 2011-09-20 16:48:41 i Allmänt,

Japp, nu är teatern igång för fulla muggar och det är sååå kul! :) och förra helgen (v 36) hade vi Allmogemarknad, riktigt kul va det! För er som inte vet vad det är så är det en gammaldags marknad (lite som att uppleva Vimmerby marknad i Emilfilmerna på riktigt) som äger rum här varje år i september, och den brukar innehålla massa olika teaterinslag, så givetvis var jag och min grupp där :) och nu tänkte jag berätta en rolig grej som hände mig där (som faktiskt har lite med mitt förra inlägg att göra)

Jo, det var såhär att jag stod och väntade på min kusin (som var med mig som ledsagare) medan hon fixade mat åt oss. Och eftersom jag var trött då efter en intensiv dag aå kopplade jag bort min syn (precis som jag skrev i förra inlägget att jag brukar göra) medan jag väntar på henne. Efter ett tag går en man förbi och tittar jättekonstigt på mig, så jag blinkar så att mina ögon blir "normala" igen och då utbrister han "OJ! Jag trodde du var en docka!" hahahaha det var nog det roligaste, mest konstiga jag någonsin har hört och då har jag hört endel roliga, konstiga kommentarer om min synskada :P

Så om ni någon gång behöver en docka i en teaterpjäs är det bara att säga till xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela